Followers

Saturday, May 21, 2011

Acamno ni?

Aku dah besar, w/pn belum menjangkau 18penuh. So cool. Sebab bukan digelar budak sekolah. 


Aku dah mula hidup baru, sebagai student(perantau) di Matrikulasi Pahang. So sad. Sebab lebih kurang sama mcm asrama.


Tak lah. Aku tak merungut. Mungkin dulu ya. Sebab pilihan ke matrikulasi ibarat kau bermain dengan api. Hiberbola lagi *menyampah*. Sampai bapak aku pun rasa nak lempang tengok muka toya-basi aku yang tak reti nak hargai rezeki Tuhan. Sepuluh kali fikir pun, itu rezeki aku.
Bersyukur, yes aku harus :)


*Sampai bila lagi nak duduk rumah terkangkang?
*Sampai bila nak hua3 dengan kawan setiap kali pagi nak breakfast di medan Salak Tinggi?
*Sampai bila nak kumpol duit je, dan lebur duit tu gitu ajo? Tak habis habis buat stock dalam almari dgn baju2 baru aku? Pakai tak pun, ape keloser.
*Sampai bila nak merempit ke sana sini semata-mata nak have fun with friends. Kite enjoy!
*Sampai bila nak jadi kutu rayau, keluar sana sini?
*Sampai bila nak melepak malam malam macam jantan dgn kawan kawan jantan?
*Sampai bila nak berkepit dgn..dia je.
*Sampai bila nak duduk bawah ketiak ayah?


KOJO GILO JANG. Acamnooo tu? But seryes, aku belum puas sampai bila bila. Feel lepas habis sekolah, sangat lah berbeza dan sangat lah seronok. Dan aku dah dapat rasa semuanya macam ape yang aku nak. Tamak kedunian seketika *terdiam*.


 Ada batu dalam hati..berat nak pergi. Goodbye, doakan kejayaan aku di sana :)

3 comments:

  1. sayang ko teramat la sgt...pipi!!!

    ReplyDelete
  2. SAYANG KAU SEPULAH KALI RIBU JUTA LOVE U MORE SYA...IM GONNA MISS U ALOT!

    THANKS NAD

    ReplyDelete